Nog 5 weekjes!! - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Esther Goossen - WaarBenJij.nu Nog 5 weekjes!! - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Esther Goossen - WaarBenJij.nu

Nog 5 weekjes!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 December 2008 | Nederland, Tubbergen

Over 5 weken is het zover! Samen met een paar andere meiden van de Pabo stap ik dan in het vliegtuig richting Kaapstad!:D

Carmen en ik gaan daar 2 maand lesgeven op de Simon van der Stel Primary, een afrikaanse basisschool.We verblijven in de Timour Hall villa.

Na die 2 maand stage hebben we een maand vakantie om zoveel mogelijk te zien van Zuid-Afrika. Kenny komt dan langs en de laatste 2 weken komen Elles en Myrthe!

Ik vind het heel spannend, maar heb er super veel zin aan:D

Groetjes Esther

  • 22 December 2008 - 13:50

    Marieke:

    HOooi Esther!!!
    Wat spannend je gaat nu echt bijna weg!!!
    Snik voor ons, maar we zullen op school vaak jullie site bekijken!!!
    xxx

  • 22 December 2008 - 14:58

    José Notteberg:

    nog 5 weken maar... whaaaaa :D:D

  • 22 December 2008 - 20:38

    Kenny:

    Hopen dat die eerste 2 maanden snel voorbij gaan ! :p

  • 27 December 2008 - 17:38

    Imke:

    zo flinke villa! haha!

    Is al bijna zo ver! Super hoor! Wel lekker veel foto's maken he! Kunnen we mooi even loeren;) haha

    Groetjes!!

  • 29 December 2008 - 18:01

    Irene:

    Heee meis!
    het is bijna zover!:D over een maandje gaan jullie al! snel hoor!
    ik wens je alvast heel veel plezier & succes daar! maar dat gaat vast wel lukken!
    ik blijf je site in de gaten houden.. :D
    liefs,
    x x x

  • 29 December 2008 - 21:55

    Carmen Vaneker Vaneker:

    Meid!

    We maken er een donders toffe tijd van :D
    Kan niet meer misgaan na al die mooie beelden op veronica net ;)

    Liefs,

  • 02 Januari 2009 - 19:12

    :

    Hee Esther!

    nog 3.5 week!!
    oeee!:D

    Al bezig met de voorbereidingen?

  • 06 Januari 2009 - 15:18

    Marieke :

    Spannend nog 3 weken!!!
    Zondag eerst nog even gezellig etentje!!!
    x

  • 13 Januari 2009 - 16:47

    Rani:

    Hallo juf Esther !

    Ik vind het heel leuk dat je naar zuid-Afrika gaat maar we gaan jou ook heel erg missen op school en met de gym dat is wel weer jammer maar ik denk dat ik je nog wel eens op het schoolplein zie

    groetjes Rani Busscher

  • 13 Januari 2009 - 17:23

    Bart Wesselink:

    Hoi Juf,

    Ik hoop dat je het in Zuid-Afrika heel leuk gaat krijgen en dat het heel goed gaat!

    Groetjes Bart Wesselink

  • 14 Januari 2009 - 10:45

    Lieke En Kim:

    hoi juffie!!!

    wij missen je nu al, het wordt volgende week nog erger, zonder jou(L)
    wij moeten al huilen...

    heel veel kusjes lieke en kim

    xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Januari 2009 - 10:48

    Bart:

    Hoi juf,

    Ik zit nu op school.

    Overmorgen ben je voor het laatst dat is wel heel jammer! Ik hoop dat ik je nog een keer zie.

    Groetjes Bart Wesselink

  • 14 Januari 2009 - 19:58

    Myrthe:

    Het is BIJNA zo ver!! :D

  • 15 Januari 2009 - 09:21

    Carmen:

    Hoi Eshter,

    Spannend ofniet...
    Jij vertrek over minder dan 2 weken... En ik vandaag precies over 2 weken!
    Alles nu klaar met je visum? Of moet je het nu wel in Afrika regelen?
    Ik ben verder klaar, gisteren visum opgehaald!
    Succes met de voorbereidingen!
    Liefs,
    Carmen

  • 16 Januari 2009 - 10:16

    Gideon:

    hoi juf
    gaaf hotel
    ik hhoooopp dat je nog veele keren langs komt!!!! groetjes!!!!!

  • 16 Januari 2009 - 10:19

    Gideon:

    :D :) :O jammer dat je weg gaat :(

  • 16 Januari 2009 - 14:44

    Kim Wigger:

    hoi juf

    jammmer dat je nu al weg moet.
    had je niet wat langer kunnnen blijven???

    is toch veel gezelliger!
    vind ikke wel o,ja wil je me even toevoegen op hyves?

    liefs kim

  • 16 Januari 2009 - 15:22

    Bart :

    Vandaag was je voor het laatst. Ik hoop dat het heel goed gaat in Afrika!!!

    Groetjes Bart

  • 16 Januari 2009 - 15:49

    Job:

    ik wens je veel succes en nog bdankt voor het fijne schooljaartje

    groeten job

  • 19 Januari 2009 - 15:45

    Lauren:

    hoi juf,

    ik vind het heel erg jammer dat je weggaat!! veel plezier in Zuid-Afrika !!!!

    groetjes lauren

  • 20 Januari 2009 - 10:52

    Marieke:

    He Esther!!

    Nog 1 week en dan ga je vliegen!!!
    Spanned hoor!Super gaaf man!!!
    MAar morgen nog even gezellig uit eten en dan je feestje nog!
    Helaas ik kan dan niet!:(
    nou geniet van je laatste daagjes in het koude Nederland!!
    xxx

  • 21 Januari 2009 - 15:08

    Britt.o.:

    Hai juf.
    ik hoop dat je het leuk
    vind in Zuid-Afrika
    maar ik vind het wel jammer dat je weg bent

  • 25 Januari 2009 - 12:12

    Bart:

    Hoi Juf,

    Je gaat bina weg hé
    En alvast gefeliciteerd.
    IK hoop dat je het heel leuk vindt!

    Groetjes,

    Bart Wesselink

  • 26 Januari 2009 - 14:59

    Irene:

    Heeee Es! Al kriebels voor morgen??? Spannend zeg!! ;)
    Ik wil je bij deze heeeel erg veel plezier & succes wensen daar! En ik ga je zeker volgen op je site! :D
    Liefs,
    x x

  • 26 Januari 2009 - 16:55

    Carmen:

    Esther heel veel plezier! :) Ik hou je site in de gaten en we mailen! Wij halen je mooi weer op... Xxxx Carmen

  • 26 Januari 2009 - 17:16

    Daphne:

    Hallo juf,
    Ik vind het heel jammer dat je weg bent van school. En ik wens je veel succes in Zuid-Afrika.
    Groetjes Daphne

  • 27 Januari 2009 - 16:38

    Noortje:

    Haha wist niet dat je n site had..
    Maar have fun meid! :D
    Word vast hartstikke gaaf!
    Xxx

  • 27 Januari 2009 - 17:19

    Kim Wigger:

    hoi juf

    gefilicteerd met je verjaardag.
    je zit nu in het vliegtuig...
    haha/
    geen kriebels in je buik met het opstijgen???
    hahaha.
    zou wel kunnen

    liefs kim wigger
    xxx

  • 27 Januari 2009 - 18:10

    Britt H:

    Lieve juf Esther!

    Ben je al over?
    Ik mis je namelijk heel erg maar heel veel plezier!!
    Ik stuur af en toe een mailtje

    Groetjes Britt H.

  • 27 Januari 2009 - 19:57

    Elles:

    Joehoeeee!
    Voor als je dit leest en goed bent aangekomen.. ;)
    Hopelijk is jullie reis goed gegaan!
    Hoe is het verder daar?
    Spreek je snel!
    Xx,

  • 27 Januari 2009 - 20:51

    Imke!:

    Estherr!!

    Goed overgekomen?? Goede vlucht gehad?? Nou vulle wille he:D
    Heeeeeeel veeeeel plezier!!

    Xx

  • 28 Januari 2009 - 06:30

    Beryl:

    Esther, ik wil jou ook even heel veel plezier en succes wensen!
    Geniet ervan,

    Liefs Beryl,

  • 28 Januari 2009 - 08:51

    Kirsten:

    en eerste indruk??
    heb je een goede reis gehad?? geniet ervan!

  • 28 Januari 2009 - 10:38

    Kristel & Marieke :

    he Esther,

    Nou goed aangekomen???
    Was de reis een beetje ok?
    Nou geniet maar van de eerste warme uurtjes daar haha!!!
    Hopen snel wat van je te lezen!

    groetjes Marieke & Kristel ( druk aan de memorymaker )

  • 28 Januari 2009 - 16:21

    Myrthe:

    Hoi Es!
    Hoe was de reis? Ben je goed overgekomen en valt de vila mee?
    Xx Myrthe

  • 28 Januari 2009 - 16:27

    Marlon:

    hee esther Je zit nu waarschijnlijk in het oo zo mooie afrika! Mooie villa zeg! phoe! Haha Heel veel plezier meid en ik ga je zeker volgen! Groetjes Marlon

  • 29 Januari 2009 - 20:44

    Noortje:

    Esther :D
    Hoe gaat t daar de eerste daagjes? Wel ff wennen denk ik ofniet? :)
    Hoop dat je t naar je zin hebt daar, en laat maar ff wat leuks achter hier! :D
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tubbergen

Esther

Actief sinds 22 Dec. 2008
Verslag gelezen: 1255
Totaal aantal bezoekers 34073

Voorgaande reizen:

27 Januari 2009 - 30 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: